Week 17 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Houten - WaarBenJij.nu Week 17 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Houten - WaarBenJij.nu

Week 17

Door: Lieke van Houten

Blijf op de hoogte en volg Lieke

10 Mei 2017 | Australië, Sydney

Sorry sorry sorry, ik was gister avond mega moe dus ben een beetje vergeten een blog te schrijven. Dus voor een keertje is het een dag te laat. Het was opzich een goede week en heb een erg leuk weekend gehad.

Woensdag was ik zoals altijd naar het park gegaan met E. Op de terugweg kwamen we de moeder tegen en zijn we gaan brunchen in een cafeetje. Ik had bananenbrood. Daarna naar huis gegaan en lekker uitgerust. Ik heb nog even noodles gehaald voor een snack want ik had daar mega veel zin in. Daarna ging ik koken. Oma kwam na het eten want de moeder ging uiteten. Heb toen een heel goed gesprek gehad met de oma, die denkt precies net zoals ik dus dat is fijn.
Donderdag werd ik best moe wakker. Toen de kids naar school waren ging ik chillen. Tijdens het koken met mama gefacetimed en uit het gesprek kwam dat ik eind juni gewoon lekker naar huis ga. Dus een maand eerder dan gepland. Tijdens het gesprek gehuild want het is allemaal best lastig. Maar mijn hart zegt toch echt dat ik gewoon lekker naar huis wil. Daarna gegeten en beide jongens vonden het erg lekker. Daarna verhaaltje gelezen voor de jongens en nog een potje pesten gedaan met A. Daarna nog even met Iris gefacetimed om het te vertellen.
Vrijdag ging mijn wekker perongeluk niet af. Dus ik was een halfuurtje te laat maar dat was niet heel erg. Daarna ben ik naar het park gegaan met E. Toen even uitgerust. 's Middags had A voetbal en ik zou meegaan om een beetje op H en E te letten. Toen de jongens thuis kwamen van school waren ze mega boos echt niet normaal en ze waren niet te stoppen en we waren ook veel te laat bij de voetbal. Daarna gingen ze bij opa en oma eten en ik had besloten dat ik liever even thuis bleef. Eten besteld maar was niet lekker.. Dus beetje jammer.
Zaterdag had ik afgesproken met Kimberly en Patricia om naar de Taronga Zoo te gaan. Eerst nog even ontbijt gehaald. Toen op de bus gestapt en daarna op de ferry. Het was erg lekker weer maar waarschijnlijk te warm voor de dieren. We hebben vooral veel verblijven bekeken dus dat was wel jammer. Maar wel een super mooi uitzicht over de Sydney Skyline. Na de Zoo heb ik met Patricia bij de McDonalds gegeten.
Zondag was ik mega vroeg wakker. Nog even mijn serie kijken en daarna hadden we weer met zn drie afgesproken, alleen nu bij Luna Park. Dit is een soort van kermis en dat zit naast de Harbourbridge. Suikerspin gehaald en daarna op de trein gestapt en naar Paddy's market geweest. Dit is een soortvan Zwarte Markt. Dus een paar souvenirtjes gehaald. Daarna alweer erg gezond (not) een broodje bij de Subway gehaald. Daarna weer lekker mijn series kijken.
Maandag was ik weer vroeg wakker. Ochtend ging prima dus dat was erg fijn. Ik heb weer mijn was gedaan. Het nichtje kwam dus ik moest heel even 20 minuutjes op E en het nichtje passen dus dat was prima want ze kunnen heel goed samen spelen. 's Avonds kwamen oma en opa eten om afscheid te nemen want ze gaan 3 weken op vakantie. Ging goed alleen toen ze naar bed gingen waren ze allemaal erg moe dus met veel geschreeuw naar bed.
Dinsdag gingen ze ook weer redelijk goed naar school. Ik had om 11 uur met Kimberly afgesproken om te gaan lunchen. Lekker een baguette met pesto, mozzarella en tomaat. Dus erg lekker. Daarna nog een ijsje gehaald. Daarna naar huis en nog gechilld. Toen kwam een vriendje van A spelen dus dat was leuk voor de jongens en ze hebben lekker in de tuin gespeeld. E was de hele dag al aan het huilen en jammeren en dat was in de avond niet anders. Eten ging ook niet zo goed. Opzich wel goed naar bed. Daarna nog een potje pesten gespeeld met A en toen naar bed.

En ja toen was ik dinsdag dus even vergeten om mijn blog te schrijven. Maar ik zit dus naar een ticket te kijken op 28 juni en ben dan 29 juni thuis. Ik moet de organisatie nog even bellen en alles regelen.

Dit was het weer voor deze week en ik ga nu met E naar het park.

xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

6 maanden als Au Pair in Australië

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2017

Week 23

13 Juni 2017

Week 22

06 Juni 2017

Week 21

30 Mei 2017

Week 20

23 Mei 2017

Week 19
Lieke

Ik ga een reisblog bijhouden over de 6 maanden in Australië! Hopelijk veel leesplezier! xx Lieke

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 726
Totaal aantal bezoekers 20235

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 25 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: